Verhuur

Stichting MAX ontvangt een beperkte gemeentelijke subsidie. Deze subsidie is bij lange na niet voldoende om de huur, gas, water en licht van de panden te bekostigen. Omdat wij onze activiteiten tóch laagdrempelig willen houden verhuren wij onze ruimten op de momenten dat wij er zelf geen gebruik van maken. In het onderstaande overzicht ziet u de ruimten die op dit moment te huur zijn. Wij richten ons bij deze verhuur voornamelijk op jongeren tot 25 jaar, maar ook organisaties, verenigingen en scholen zijn van harte welkom als huurder.

In afwachting van ons nieuwe aanvraagformulier kunt u uw aanvraag doen via deze link. Voor algemene informatie of vragen over verhuur kunt u het mailadres verhuur@stichting-max.nl gebruiken. Ook de verhuuradministratie wordt gedaan door een vrijwilliger, verwacht derhalve niet binnen 24 uur een reactie, wij proberen uw aanvraag of uw mail zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Klik op de naam van de ruimte voor meer informatie!