Verhuur

Stichting MAX ontvangt een beperkte gemeentelijke subsidie. Deze subsidie is bij lange na niet voldoende om de huur, energie en belastingen te betalen. Omdat wij onze activiteiten laagdrempelig willen houden verhuren wij onze ruimten op het moment dat wij er zelf geen gebruik van maken.

Wij verhuren ruimten in MAX (Olympiaweg, Alphen a/d Rijn) en The Cube (Reijerskoop, Boskoop). Er is veel mogelijk, van feesten tot workshops en van vergaderingen tot bruiloftsfeesten.

In het onderstaande overzicht ziet u de ruimten die op dit moment te huur zijn. Wij richten ons bij deze verhuur voornamelijk op jongeren tot 25 jaar, maar ook organisaties, verenigingen en scholen zijn van harte welkom als huurder.

Vrijblijvende offerte
Omdat ieder evenement uniek is, maken we standaard een offerte op maat. Door het invullen van het aanvraagformulier voorziet u ons van alle gegevens die wij nodig hebben om een offerte te maken. Algemene vragen over de verhuur kunt u stellen via verhuur@stichting-max.nl Let op: om een huurprijs te berekenen hebben wij alle gegevens nodig uit het aanvraagformulier, wij verzoeken u dus altijd om als eerste dit formulier in te vullen in plaats van te mailen met de meest gestelde vraag “Wat kost een zaal voor een feestje?”.

Wij willen u er op wijzen dat Stichting MAX voor 100% een vrijwilligersorganisatie is en alle vrijwilligers dit naast hun reguliere werkzaamheden doen. Ook de verhuuradministratie wordt gedaan door een vrijwilliger, verwacht derhalve niet binnen 24 uur een reactie. Wij proberen uw aanvraag of uw mail zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Beschikbare ruimten

Grote Zaal (Alphen)

169 vierkante meter pure discobeleving in een goed geoutilleerde zaal. Met een podium van 40 m², een kleine rookruimte en de grootste lichtshow van de regio is deze zaal dé geschikte ruimte voor uw evenement.

Naast de geavanceerde digitaal bestuurde lichtinstallatie staat er een goede geluidsinstallatie met een flink vermogen en twee keer de Pioneer CDJ-2000 en de Pioneer DJM-800 mixer.
Het huren van deze zaal is ideaal voor organisaties die (jongeren)feesten organiseren of mensen die hun verjaardag in een fantastische ruimte willen vieren. De zaal is geschikt voor maximaal 350 personen, voor kleinere groepen kan het podium worden afgeschermd d.m.v. theaterdoek.